zaterdag 25 oktober 2014

Review: Rimmel Natural Bronzer 022 Sun Bronze


Al een tijdje kan ik niet meer zonder bronzer.  Ik heb lange tijd de Natural Bronzer van Rimmel gebruikt in 021 Sun Light. Een hele fijne bronzer, maar ik had vaak toch het gevoel dat de kleur een te oranje ondertoon heeft. Dus tijdens het Beautygloss Vriendinnenweekend heb ik een tintje gekocht met de hoop dat deze kleur beter bij mij past.



De bronzer heeft een ronde verpakking met een plastic onderkant en een transparante bovenkant. Ik ben voor 022 Sun Bronze gegaan die een tint donkerder is dan 021 Sun Light.



Sun Bronze is een matte bruine kleur. In de bronzer zit een patroon van een zon, erg mooi!


De pigmentatie van de bronzer is erg goed. Doe zeker niet te veel op je kwast. Je kan het beter opbouwen. Deze bronzer heeft nog steeds een oranje ondertoon, maar niet zo erg als bij 021 Sun Light. Sun Bronze is een stuk bruiner van kleur.


Ik ben echt blij met Sun Bronze. Deze kleur is veel beter dan Sun Light. Op de eerste twee foto's heb ik geen bronzer op en op de derde en vierde foto heb ik wel de bronzer gebruikt. Met Sun Bronze kan ik meer vorm in mijn gezicht creƫren. Een hele fijne bronzer. Sowieso zijn de bronzers van Rimmel erg aan te raden!

Voor € 8,99 is deze bronzer van Rimmel te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

3 opmerkingen :