vrijdag 17 oktober 2014

Swatches: MAX & MORE 28 kleuren oogschaduw palette 02. Sunset Palette (Action)

Weer een artikel met swatches van een 28 kleuren oogschaduw palette van de Action, maar wat zijn het leuke paletten. Kijk vooral de artikelen terug van het Nude palette en het Forrest palette. In het artikel van vandaag bespreek ik het Sunset Palette. 


Wederom ga ik niks over de verpakking zeggen. Hierover kun je lezen in het eerste artikel over het Nude palette.


In het sunset palette zitten kleuren die uiteraard passen bij een zonsondergang. Denk aan oranje, paarse, blauwe en bruine tinten. Er hadden wel wat meer rode en gele/gouden tinten bij mogen zitten. Die ontbreken nog naar mijn smaak. 


De eerste zeven kleuren zijn niet heel goed gepigmenteerd, ze zijn oké. De roze en peachy kleur vallen niet erg op, maar de bruine tinten zijn al beter zichtbaar.


In de volgende kleuren zitten weer wat blauwe kleuren die wel goed gepigmenteerd zijn. De gelige nude kleur valt een beetje weg en weer wat bruine kleuren die oké gepigmenteerd zijn.


Nu hebben we weer wat kleuren die goed gepigmenteerd zijn. De oranje kleuren knallen het eruit!


In de laatste kleuren zitten weer wat mooie blauwe en bruine kleuren.

Het Sunset palette vind ik iets minder leuk dan het Nude Palette en het Forrest palette. Het lijkt alsof de pigmentatie in dit palette wat minder is en ik mis toch wel een aantal kleuren zoals rood, geel en goud. Het is zeker geen slecht palette, maar mijn voorkeur ligt dan gewoon bij de andere twee paletten.

Het Sunset palette is voor 2,49 euro te verkrijgen bij de Action. 

2 opmerkingen :

  1. Het ziet er zeker prima uit helaas kan ik alleen niet altijd zo goed tegen make-up van de Action (heb ik ook bij andere merken), krijg dan rode uitslag bij mijn ogen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De pigmentatie valt nog goed mee maar ik vind de kleurkeuze inderdaad ook iets minder.

    BeantwoordenVerwijderen