donderdag 30 oktober 2014

Swatches: Rimmel Rita Rouge 60 Seconds Nagellak 313 Rita Rouge & 703 White Hot Love

Sinds ik de Kruidvat pas heb zijn er al veel leuke aanbiedingen voorbij gekomen. Met de pas kan je punten sparen voor elke euro die je uitgeeft bij de Kruidvat. Met deze punten kun je gratis cadeaus uitzoeken die te verkrijgen zijn bij de Kruidvat. Zo zag ik deze keer dat je 375 punten kan inwisselen voor een Rimmel nagellak. Hier heb ik gebruik van gemaakt en ik heb twee nagellakjes meegenomen.  


Ik heb twee nagellakjes gekozen uit de Rita Ora collectie; 313 Rita Rouge en 703 White Hot Love.


De Rimmel 60 seconds nagellak hebben een inhoud van 8ml waar je wel een tijdje mee kan doen. De kwastjes zijn breed en kort waarmee je gemakkelijk de nagellak kan aanbrengen. 


Rita Ruoge is een hele mooie bordeaux rode kleur. Met twee laagjes gaat de kleur zelfs richting het zwarte aan.



White Hot Love is een prachtige witte nagellak met een heel subtiel glansje erin. De kleur dekt heel goed. Ik heb op de foto twee laagjes op. 

De Rita Ora 60 seconds nagellak van Rimmel is voor 3,99 EUR te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

1 opmerking :