dinsdag 7 oktober 2014

Swatches: Safari Nagellak Mat Nude & Metallic Aubergine

In de nagellak shoplog hebben jullie kunnen zien dat ik vier nagellakjes van Safari heb gekocht bij Getyournailsdone.nl. Vandaag ga ik er twee reviewen en in een ander artikel zullen jullie de swatches kunnen zien van de andere twee nagellakjes. 



De eerste twee nagellakjes die ga ik bespreken zijn Mat Nude en Metallic Aubergine.



Mat Nude is een hele mooie bruine nude kleur. Perfect voor het najaar. De nagellak dekt heel goed, maar twee laagjes is het net allemaal wat mooier.Het is geen matte nagellak, maar er zit geen shimmer in. 



Het nagellakje Metallic Aubergine was een beetje een gokje. Ik twijfelde hier over of die wel mooi zou zijn. In de shoplog kunnen jullie ook zien dat die toch iets anders was dan ik had verwacht. Ik had hem wat paarser ingeschat. Eenmaal op mijn nagels vind ik het kleurtje erg mooi! Het is een donkere kleur die in het juiste licht een prachtige aubergine/paarse kleur heeft. Wederom hoef ik mij niet druk te maken over de dekking van deze nagellak. Bij elk Safari nagellakje dat ik heb is de dekking nog altijd heel goed geweest.

Deze Safari nagellakjes zijn voor  1,95 te verkrijgen bij Getyournailsdone.nl.

2 opmerkingen :

  1. Mooi :) het ligt inderdaad allemaal aan de lichtval, haha! Leuk dat je er zo enthousiast over bent :)

    BeantwoordenVerwijderen