zaterdag 18 oktober 2014

Make-Up Tutorial: Herfst/Fall Smokey Eyes

Eindelijk heb ik een make-up tutorial kunnen opnemen waarvan ik denk dat die uitermate geschikt is voor de herfst. In deze periode komen veel make-up tutorial online met looks voor in de herfst. Dit zijn voornamelijk make-up looks voor overdag. Ik wilde voor wat anders gegaan. Daarom heb ik gekozen voor smokey eyes, maar natuurlijk wel met bordeaux rode lippen.Veel plezier met kijken als je wilt weten hoe ik deze look heb gemaakt. 



De producten die ik heb gebruikt:

* BE Creative Make Up Diamond Dew Glow Foundation in 001
* e.l.f. Studio Concealer in Porcelain
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
* Essence I Love Stage Eyeshadow Base
* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
* Sleek Oh So Special Palette
* L'Oreal Gel Eyeliner
* Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)
* Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
* Rimmel Natural Bronzer 022 Sun Bronze
* Gosh Natural Blush 43 Flower Power
* Rimmel Lipstick 107 (Kate Moss collectie)
* MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter

Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten