zaterdag 4 oktober 2014

Shoplog/Unbagging: Beautygloss Vriendinnenweekend 2014 (Rimmel, Andrelon, OnePiece, etc.)


Na een paar dagen ziek te zijn geweest heb ik dan ook de shoplog/unbagging video van het Beautygloss Vriendinnenweekend 2014. Mijn stem kan wat anders klinken omdat ik nog steeds niet helemaal fit ben, maar ik wilde deze video zo snel mogelijk online hebben. Veel plezier met kijken!



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Bekijk hier alle vlogs van het Beautygloss Vriendinnenweekend 2014
- Beautygloss Vriendinnenweekend 2014 Dag 1
- Beautygloss Vriendinnenweekend 2014 Dag 2
- Beautygloss Vriendinnenweekend 2014 Dag 3 + 4

Ik heb ook nog een geschreven verslag van het Beautygloss Vriendinnenweekend 2014 als je niet van vlogs houdt. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten