dinsdag 14 oktober 2014

Swatches: MAX & MORE 28 kleuren oogschaduw palette 01. Forrest Palette (Action)

Het artikel met het MAX & MORE 28 kleuren oogschaduw palette 04. Nude Palette (Action) is goed bekeken dus vond ik het tijd voor het Forrest Palette. Zelf was ik ook heel nieuwsgierig naar de andere 28 kleuren oogschaduw paletten. Er zullen dan ook nog artikelen komen over de anderen paletten. In het artikel van vandaag bespreek ik het Forrest palette.


Ik ga niks meer over de verpakking vertellen daarvoor kun je terug gaan naar het artikel van het Nude palette.


Het Forrest palette heeft voornamelijke bruine en groene tinten. Met voornamelijk shimmer tinten en een aantal matte kleurtjes.


De eerste zeven kleurtjes zijn  de bruine kleuren met eerst een aantal highlighters en 2 donker bruine kleuren.


De volgende zeven kleuren zijn de groene tot zwarte kleuren. De eerste kleur vind ik echt prachtig!


De volgende zeven kleuren zijn weer meer de neutrale kleuren. Ik blijf er verbaasd over hoe goed de pigmentatie eigenlijk is. Voor een Action product is het goed. 


Dan nog een paar groene, grijze en zwarte kleuren. Wederom een goede pigmentatie.

Bij alle swatches van de oogschaduws is het merendeel gewoon heel goed. De wat lichtere en matte kleuren zijn wat minder, maar kun je wel goed opbouwen. Zouden jullie van dit palette ook graag een make-up tutorial willen zien? Ik denk dat je hier een hele mooie look mee kan maken. Laat even een reactie achter en dan maak ik er werk van. 

Het 28 kleuren oogschaduw palette in Forrest is voor € 2,49 te verkrijgen bij de Action.

3 opmerkingen :

  1. Is dit van de Action? Dat had ik echt niet verwacht! Ziet er goed uit. Ik ga deze denk ik ook meenemen als ik de volgende keer weer in de Action ben :)

    BeantwoordenVerwijderen