donderdag 9 oktober 2014

Swatches: MAX & MORE 28 kleuren oogschaduw palette 04. Nude Palette (Action)

Regelmatig heeft Action nieuwe make-up producten die vallen onder haar make-up lijn MAX & MORE. Zo hebben ze weer nieuwe oogschaduw paletten. Deze keer hebben ze paletten met 28 kleuren oogschaduw kleuren. Mijn ervaringen met de oogschaduw paletten van de Action zijn erg goed dus natuurlijk nam ik een palette mee.


Het palette zit in een kartonnen doosje waarin het palette goed verpakt zit. Op de achterkant staan onder andere de ingrediënten en welke paletten ze nog meer hebben. Ik heb palette nummer 04 Nude Palette gekocht, maar ze hebben ook nog het Forrest, Sunset en Flower palette.


Het palette zelf heeft een goedkope verpakking, ik bedoel het blijft Action. Al moet ik wel zeggen dat ze paletten hebben gehad die van nog mindere kwaliteit zijn. Er zit dus wel verbetering in. Ik vind het trouwens ook heel fijn dat ze de gehele bovenkant transparant hebben gemaakt zodat je alle kleuren goed kan. In het palette zitten ook twee sponsapplicators die ik persoonlijk nooit gebruik.


In dit palette zitten 28 kleuren oogschaduw, ontzettend veel dus! Denk aan veel bruine tinten met onder andere een oranje of een roze ondertoon en een aantal blauwe, grijze en zwarte kleuren.


Dit zijn de swatches van de eerste 7 kleuren. De pigmentatie van de donkere kleuren zijn beter dan die van de lichtere kleuren. Ik vind de pigmentatie nog best redelijk voor een Action product. Ze vallen me eigenlijk niet tegen. Er zit nu al een mooie highlighter tussen en met deze zeven kleuren zou je al een mooie look kunnen maken.


Bij de volgende zeven kleuren is de pigmentatie een stuk beter. Deze kleuren zijn een stuk donkerder. Mooie kleuren om smokey eyes mee te maken.


De eerste zeven kleuren van de onderste rij hebben ook een goede pigmentatie. Dit zijn meer de nude kleuren met een gele/oranje ondertoon.

De laatste zeven kleuren hebben wederom een goede pigmentatie. Dit zijn eigenlijk een beetje random kleuren waar je niet meteen aan moet denken bij een nude palette. Zo zit er een bruine/grijze kleur in, een oranje, peachy, blauwe, zilveren kleur en zelfs een bruin/groene/grijze kleur.

Morgen zal er een make-up tutorial verschijnen waarbij ik voor de eerste keer het palette ga gebruiken. Ik kan je al vertellen dat ik het een heel fijn palette vind. Het is een echte budget topper. De pigmentatie is niet mega goed, maar wel zijn wel gewoon oké tot goed. Je kunt er hele mooie subtiele ooglooks mee maken. Ik ga zeker ook nog voor de andere palette kijken want voor die prijs kan ik het niet laten liggen. Laat vooral ook even weten in de reacties of jullie hiervan ook een artikel van willen met swatches.

Het 28 kleuren oogschaduw palette in Nude is voor € 2,49 te verkrijgen bij de Action.

4 opmerkingen :

  1. mooie gepigmenteerde kleuren! action word steeds beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, het ziet er verassend goed uit zeg! Ik weet wat ik het weekend ga doen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er nog verrassend goed uit eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de swatches niet verkeerd voor dat geld, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen