zondag 5 oktober 2014

Tip: Dr. van der Hoog maskers bij de Action

Bij de Action worden veel beauty en verzorging producten verkocht die niet meer in het vaste assortiment zitten van een bepaald merk of bijvoorbeeld in een limited edition collectie zat. Zo worden er op het moment ook veel producten verkocht van Rimmel, Sally Hansen, Maybelline, OPI, etc.. Toen ik er laatst weer een keertje was zag ik dus ook ineens dat ze Dr. van der Hoog maskers verkochten. Dit is weer iets nieuws wat de Action in haar assortiment heeft. Toen ik de prijs zag was ik meteen enthousiast. De maskers worden namelijk voor maar € 0,89 verkocht. Dit is een stuk goedkoper dat bij de drogisterijen. Normaal kosten ze ongeveer € 2,25. Natuurlijk kon ik het niet laten en heb ik er een aantal meegenomen.


Madly Mango Melon Gel Masker --> Vochtregulerend en verkoelend
Outgrageous Oxygen Poedermasker --> Reinigend en verfrissend
Calming Clay Poedermasker --> Vochtregulerend en herstellend
Goodbye Wrinkles Poedermasker --> Egaliserend en stimulerend

Ik gebruik regelmatig maskers dus ik vind het echt tof dat Action Dr. van der Hoog maskers nu verkoopt. De Dr. van der Hoog maskers zijn voor € 0,89 te koop bij de Action. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten