zaterdag 21 februari 2015

Mijn Favoriete TV Series en TV Programma's #1


Op het moment volg ik een aantal tv series en tv programma's waarvan het mij wel leuk lijkt om ze even kort te bespreken in een artikel. Het gaat van vampieren, fashion, chicklit tot een spel.


The Rachel Zoe Project


Naast beauty ben ik dol op fashion. Als je een beetje interesse hebt in fashion moet je bekend zijn met een van de bekendste stylisten van de wereld, Rachel Zoe. Rachel is de stylist voor vele celebrity's en heeft haar eigen modemerk. In 2008 heeft Rachel haar eigen reality serie gekregen, The Rachel Zoe Project. Je krijgt een blik achter de schermen van haar hectische leven als stylist en met het opstarten van haar eigen merk. De serie heeft uiteindelijk 5 seizoenen gekregen. Ik heb van de serie niet alle seizoenen gekeken, dus ik ben weer opnieuw begonnen met kijken en ik zit nu midden in seizoen 2. Als je interesse hebt in fashion is dit echt een aanrader!


So You Think You Can Dance


Eindelijk is So You Think You Can Dance weer begonnen!! Ze hebben besloten om seizoen 7 pas in het voorjaar uit te zenden in plaats van in het najaar van 2014. We hebben dus langer moeten wachten als normaal en ik ben zo happy dat het weer is begonnen. Elk jaar kijk ik met veel plezier en ik ben ook al een aantal keer met zijn zusje naar de liveshows geweest. Ik ben dol op dansen en ik geniet dan ook heel erg van het programma. Het is fantastisch om nieuwe talenten te zien en te genieten van alle dansen die voorbij komen.


Elke woensdag is So You Think You Can Dance te zien op RTL 5 om 20.30. De liveshows zullen weer vertrouwd op de zondagavond uitgezonden worden.


Pretty Little Liars


Ik ben een grote fan van de serie Pretty Little Liars. Jullie hebben het al kort voorbij zien komen bij het artikel met mijn latest obsessions. De serie gaat over vijf meiden die een logeerpartijtje hebben waarbij een van de meiden Alison vermist raakt. De overgebleven vier meiden worden een jaar na de vermissing lastiggevallen met berichtjes van 'A'. Is A Alison die nog leeft of is het iemand die iets te maken heeft met de vermissing van Alison. Als kijker wordt je meegesleept naar de zoektocht van A. Ondertussen heb ik alle afleveringen gezien die zijn uitgekomen. Op 24 maart zal eindelijk duidelijk zijn wie A is. Ik kan niet wachten op die aflevering. Nog een maand wachten! Voor de mensen die de serie kijken hebben jullie enig idee wie A is? Ik heb geen idee namelijk!


Wie Is De Mol?


Ik ben een fanatieke kijker van Wie Is De Mol?. Elk jaar kijk ik weer uit naar een nieuw seizoen. Voor wie nog niet bekend is met het programma even een korte uitleg. Het is een spel waarbij er kandidaten zijn en een mol. De kandidaten werken samen om geld te verdienen voor de pot en de mol saboteert het spel in het geheim. De winnaar krijgt uiteindelijk de pot. Wat zo sterk is aan het programma is dat je als kijker mee gaat denken en je een eigen verdachten lijstje maakt. Zo denk ik dat dit seizoen Rik de mol is. Wie denken jullie?


Elke donderdag is Wie Is De Mol? te zien op NPO1 om 20.30.


The Vampire Diaries


Sinds kort ben ik de serie The Vampire Diaries gaan kijken samen met Carmen. Zij heeft al een aantal seizoenen gezien, maar vind de serie zo leuk dus kijkt ze weer vanaf het begin samen met mij. Ik vond de serie meteen vanaf de eerste aflevering leuk! De serie gaat over Elena die samen met haar broer Jeremy bij hun tante woont nadat hun ouders zijn verongelukt. Elena leert de nieuwe mysterieuze scholier Stefan en zijn broer Damon kennen. Stefan en Elena voelen zich meteen aangetrokken tot elkaar. Alleen dan komt Elena erachter dat Stefan en Damon vampieren zijn.


Door Het Oog Van De Naald


RTL 4 is weer met een nieuwe programma gekomen, Door Het Oog Van De Naald. In dit programma gaan 10 duo's aan de slag om de mooiste creaties te creëren. In elke aflevering krijgen ze twee opdrachten waarvan eentje met een BNN'er. De ene keer maken ze een jumpsuit en de andere keer een jurkje voor een feestje. Zoals ik al aangaf ben ik dol op fashion en dit soort programma's vind ik dan ook super leuk om te kijken. Heerlijk om te zien hoe ze op de ideeën komen en iets compleet nieuws en unieks kunnen creëren. 


Jammer genoeg heb ik 3 afleveringen gemist en kan ik ze online niet gratis terug kijken. :(

Elke woensdag is Door Het Oog Van De Naald te zien op RTL 4 om 20.30.


Hart Of Dixie


Hart of Dixie is een heerlijke meiden serie met heel veel grappige moment. De serie gaat over een jonge New Yorkse dokter, Zoe Hart, die net afgestudeerd is en haar droombaan aan haar neus voorbij ziet gaan. Dan bied dokter Wilkes haar een baan aan in een huisartsenpraktijk in Bluebell, Alabama. Wanneer ze daar aankomt blijk Wilkes te zijn overleden. Ze komt erachter dat hij eigenlijk haar vader is en besluit daarom om toch te blijven in het dorpje. Ze wil meer weten over haar biologische vader ondanks dat ze veel moeite heeft met de bewoners van Bluebell en de dorpse leefomstandigheden. 

Zoe Hart wordt gespeeld door Rachel Bilson die als New Yorkse de meest fashionable outfits draagt in het kleine dorpje Bluebell. Alleen dat is al een reden om te kijken. De serie heeft ontzettend veel leuke humor en is heerlijk om met vriendinnen te kijken. Natuurlijk kan ik hunk Wade niet vergeten. Een hele belangrijke reden om te kijken. ;-)

Elke dinsdag is Hart Of Dixie te zien op Net 5 om 20.30. 


Wat zijn jouw favoriete tv series en tv programma's?

Bron foto's: 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 8

5 opmerkingen :

  1. Ik kijk ook Pretty Little Liars. Ik heb ook echt geen idee wie A is. Volgens mij willen de makers ons laten denken dat Mike A is. Zoals ze al eerder deden bij Ezra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat denk ik ook! Ik vind sowieso dat ze iedereen wel een keer verdacht laten lijken

      Verwijderen
  2. Ik kijk zelf Wie is de mol en de serie Gossip Girl :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wie denk jij dat de mol is? Aan Gossip Girl ga ik denk ik ook beginnen als ik een andere serie heb afgekeken!

      Verwijderen
  3. Wie is de mol is mijn favoriet! Ik denk dat Marlijn de mol is, maar ik heb het nog niet vaak goed gehad. Rachel zoe vind ik ook leuk.
    Groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen