woensdag 25 februari 2015

Winactie: The Biggest Beauty Giveaway EVER


Elke dag check ik wel even Facebook om weer op de hoogte van alles te zijn en wat ik deze keer zag zorgde ervoor dat ik letterlijk van mijn stoel viel! Oké niet helemaal, maar toch wel echt bijna! De beautywebshop JohnBeerens.com komt namelijk met de allergrootste en gaafste beauty giveaway ooit!!

JohnBeerens.com vond dat het tijd werd voor een verandering en hebben alles aangepakt. Ze zijn voor een compleet nieuwe look, feel en denkwijze gegaan. Het gevoel en de beleving bij een aankoop wordt steeds belangrijker en JohnBeerens.com wil zich daar meer op focussen. 
 
John Beerens: ‘’Wij geloven dat echte schoonheid van binnen zit, maar om ook de buitenkant te laten stralen, leveren wij de beste en mooiste Beautyproducten. Dus waar je ook naar op zoek bent, wij zorgen dat we het antwoord hebben op jouw beautybehoefte. We deliver Beauty!’’





Om dit te vieren en het 'Feel Good' gevoel over te brengen gaat JonhBeerens.com één iemand heel gelukkig maken. JohnBeerens.com gaat namelijk een hele pallet met beauty producten weggeven. Denk aan meer dan 500 producten, 500!! Het zullen styling tools zijn tot aan haar-en huidverzorgingsproducten, make-up producten en zelfs extensions. Welke beauty liefhebber wil dit nou niet winnen? I DO!!! Er is nu ook een video online gekomen waarbij we een sneak peak krijgen van de inhoud.



Ik wil natuurlijk zelf graag winnen, maar ik moest dit gewoon delen met jullie. Als je ook mee wilt doen aan deze winactie, klik dan hier. Ga ook even naar hun Facebook pagina zodat jij als eerste op de hoogte bent over de winactie. Check ook even hun webshop want het ziet er prachtig uit!

Ondertussen ga ik even dromen over het moment dat de pallet bij mij thuis wordt afgeleverd.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten