dinsdag 24 februari 2015

Swatches: essence Liquid Ink Eyeliner (Waterproof)

Elke dag draag ik eyeliner met een flinke wing. Ik vind dit persoonlijk gewoon erg mooi en het zorgt ervoor dat mijn kleine ogen toch nog een beetje opvallen. Daardoor ben ik ook altijd opzoek naar nieuwe eyeliners omdat ik ze dagelijks gebruik. Al een lange tijd gebruik ik de L'OrĂ©al Super Liner Gel Intenza. Ik vind hem super fijn, alleen duurt het altijd even voordat het droog is. Ik ben dus opzoek gegaan naar eyeliner die ik kan gebruiken op dagen dat ik snel mijn make-up moet doen.


Ik kwam uiteindelijk uit bij de essence Liquid Ink eyeliner (waterproof). Ik wilde wel weer eens een budget eyeliner proberen en ik hoor regelmatig goede verhalen over de eyeliners van essence. De Liquid Ink eyeliner heeft een dun kwastje wat ik persoonlijk het fijnst vind om te gebruiken. 


Met de eyeliner kun je gemakkelijk een dun lijntje en een dikker lijntje zetten. De eyeliner heeft een intense zwarte kleur. Met het aanbrengen kan het wel soms zijn dat je er net even een extra laagje overheen moet doen om het perfect te krijgen. Voor een essence eyeliner vind ik dat geen ramp.


Het is even wennen om geen gel eyeliner te gebruiken, maar na een paar keer leer ik er steeds beter mee omgaan. De essence eyeliner is echt heel fijn en het is ook daadwerkelijk waterproof! Voor mij is dit heel belangrijk omdat ik hangende oogleden (hooded eyes) heb. Gelukkig blijft de eyeliner de gehele dag goed op zijn plaats zitten. De budget eyeliner is een echte aanrader!

De essence Liquid Ink Waterproof eyeliner is voor € 2,49 te verkrijgen bij verschillende drogisterijen. 

2 opmerkingen :

  1. Ik heb de reguliere versie hiervan en die is inderdaad erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op dit soort eyeliners. Ik kan er altijd een mooi strak lijntje mee maken. Fijn dat deze ook waterproof is.

    BeantwoordenVerwijderen