dinsdag 17 februari 2015

Review: Nivea Double Effect Oogmake-up Remover

Alweer een tijdje geleden hebben jullie een artikel kunnen lezen met een review over een aantal producten van Nivea uit de essentials gezichtsverzorgingslijn. Vandaag heb ik een review van een ander Nivea product. Deze keer test ik de Double Effect Oogmake-up Remover van Nivea.

De Double Effect Oogmake-up remover zit in een simpele transparante plastic verpakking met een witte klik dop. Er valt niets op aan te merken. Verder valt duidelijk op dat de inhoud (de remover) een deel blauw is een een deel transparant. Je hebt een waterig gedeelte en een deel met de olie substantie. In totaal zit er 125 ml in. Er is al wat product uit omdat ik dacht dat ik er al foto's van had gemaakt, mijn excuses daarvoor.

Dan is het tijd om de remover wat beter te bekijken. Wat Nivea zegt over het product:

'NIVEA Double Effect Oogmake-up Remover is verrijkt met het Korenbloemextract:
  • Verwijdert zelfs extreem waterproof mascara en make-up effectief zonder wrijven
  • De verzorgende formule met twee fasen beschermt de wimpers
  • Laat geen vettig laagje achter
  • Huidvriendelijkheid dermatologisch en ophthalmologisch goedgekeurd.
De ingrediƫnten: Aqua, Isododecane, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Helianthus Annuus Seed Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, SodiumChloride, Caprylyl/Capryl Glucoside, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzethonium Chloride, CI 60725, CI 61565.'

Je moet het product schudden voordat je het gebruikt zodat de twee delen kunnen mengen met elkaar. Helaas blijkt wel dat na enkele tellen de twee delen meteen weer scheiden van elkaar. Je verbruikt dus meer van het waterige gedeelte dan van de olie.

Ik had de Double Effect Oogmake-up Remover eerder dan de producten uit essentials gezichtsverzorgingslijn, maar ik vond het product helemaal niet fijn na een paar keer. Toen mijn producten op raakte wilde ik de remover toch nog een kans geven en ineens vond ik het toch wel heel fijn werken. De liefde voor de remover moest gewoon even groeien. Nivea maakt namelijk wel de belofte waar. Ik draag altijd zoveel mogelijk waterproof make-up en het gaat er gewoon makkelijk af met deze remover. Ik ben zelf niet dol op removers met olie vanwege het vettige laagje wat achterblijft, maar binnen een paar tellen is het bij deze remover alweer opgedroogd en heb ik er totaal geen last van. Als je last hebt van een gevoelige huid dan werkt deze remover ook prima. Ik heb een gevoelige huid en mijn huid reageert heel goed op deze remover. De Double Effect Oogmake-up Remover is een echte aanrader!

De Nivea Double Effect Oogmake-up remover is voor € 6,09 te verkrijgen bij verschillende drogisterijen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten